Latest Movie :

Cerita Lendir - Main Dengan Jururawat


Main Dengan Jururawat

Hai.. Nama aku Joe.. Aku nak kongsikan dgn korang semua pengalaman paling best aku semasa teman kawan aku di hospital private.. Ni Pengalaman aku yang paling best and x kan aku lupakan sampai bila2..

kawan aku namanya Lin.. Dia kemalangan motosikal semasa balik dari kolej.. oleh kerana parents dia jauh, dia x bagi aku baritau parents dia yang dia kemalangan.. kawan aku ni ade medical card insuran.. sebab tu dapat masuk hospital swasta.. tu dia ambik bayar guna wit pinjaman.. biasalah tu pelajar.. huhu.. semasa lin kemalangan, dia kol aku minta tolong.. so aku bergegaslah ke tempat dia kemalangan.. lin kemalangan terlanggar lubang di tepi jalan.. tangan dia patah.. so aku hantar dia ke hospital dengan kereta aku.. masa dalam perjalanan, lin beritau suh hantar dia ke hospital swasta.. dia ade kad insuran yang boleh cover bil hospital.. sampai je hospital, aku pimpin lin perlahan-lahan kuar dari kereta dan terus masuk ke bahagian kecemasan.. kemudian aku uruskan pendaftaran lin.. lin di tahan wad kerana kecederaan tangan dia terlalu teruk.. aku bersama-sama 2 orang nurse menolak katil lin masuk ke wad yang telah disediakan.. waktu nilah aku mencuri pandang seorang nurse.. wajahnya ayu, putih berseri.. sesekali aku pandang ke dadanya.. bonjolan buah dadanya yang besar terselah disebalik uniform yang dipakainya.. bergegar-gegar buah dadanya ketika dia berjalan.. aku membayangkan, bentuk buah dadanya yang besar, pejal dan puting yang tegang.. alangkah bagus kalau dapat aku hisap.. huhu.. aku x sedar batangku mengeras di dalam seluar ku.. macam nak meletup je aku rasa.. setibanya di wad, aku lihat 2 orang nurse tu, mengurus keadaan lin di atas katil.. lin dapat duk bilik wad yang 2 org 1 bilik.. tp di dalam bilik tu hanya lin seorang saje pesakit.. lin minta aku menemaninya di hospital.. kebetulan esk, aku tiada kelas.. so aku pun bersetuju.. aku pulang ke rumah sewa ku untuk mandi dan menyalin pakaian sebelum ke hospital semula untuk menemani lin.. semasa aku sampai semula di hospital, aku bertembung dengan nurse yang menguruskan lin td semasa menaiki tangga. sempat juga aku bertanya dia, "x balik lagi ke".. dia hanya senyum dan menjawab, " saya kerja shif malam arini.." aku pun senyum dan membalas, "camni bolehlah teman sy malam nnt.." dia senyum menjawab, " boleh.. carilah sy di bawah kalu nak sy temankan malam ni".. aku mengangguk dan terus naik keatas pergi ke bilik lin.. masa sampai di bilik lin, aku tgk lin sedang tido.. aku pergi ke katil lin.. x sampai hati nak kejutkan.. aku hanya mengusap2 rambut lin.. lin menggolekkan badannya baring menelentang.. alangkah bahagianya aku kerana baju lin terselak di sebabkan kancingnya terbuka dan menampak buah dadanya yang besar tanpa bra.. aku cuba nak mengancingkan bajunya tetapi, tanganku baralih menyentuh buah dada lin dan meramas2nya.. lin iidak menyedarkan diri.. mungkin kerana telah di suntik ubat tahan sakit yang mengantuk kan.. lihat keadaan lin tidak sedar, aku memberanikan diri menghisap puting lin dgn gelojoh.. aku dapat rasakan nafas lin turun naik semasa aku menghisab puting teteknya.. puas hisab sebelah kanan, aku hisab sebelah kiri.. nafas lin semakin kencang.. aku jeling ke muka lin, lin mengetap bibir bawahnya.. aku yakin lin dapat merasakan kesedapan walaupun dalam keadaan tidor.. aku hisab tetek lin sepuas2nya sambil tangan aku membuka seluarku dan melancap batang ku yang semakin mengeras.. x sampai beberapa lama, aku rasa nak terpancut, CRIIITTT!!! aku terpancut air maniku kebawah katil lin.. aku mengelap air liur ku di tetek lin dan mengancingkan semula baju lin.. aku bergegas ke bilik air untuk basuh tangan dan batang ku.. aku terbayang kan, alangkah bagus tetek lin td adelah tetek nurse yang aku jumpa td.. hehe..

pada kul 8 malam, nurse yang bertetek besar yang aku jumpa ptg td, masuk ke bilik lin hantar makanan dan ubat.. dia tersenyum melihat aku.. waktu, lin masih x menyedarkan diri lagi.. aku hanya mendiamkan diri dan melihat nurse tersebut cek keadaan lin.. aku hanya memandang pada buah dada nurse tu yang membonjol di sebalik uniformnya.. tiba2.. " ha.. pandang ape tu?? cam nak terkeluar biji mata x berkelip2.." nurse tu tiba bersuara.. aku terkelu dan tersenyum.. aku cuba menanyakan nama dia, dia jawab namanya julia.. namanya sama comel cam orangnya.. sebelum kuar, julia berpesan, " nanti kalau cik lin dah terjaga, bagi dia makan ye.. makananya sy letak ats meja ni.." aku menganguk dan membalas, "berapa lama lagi kawan saya ni akan terjaga?" "biasanya ubat ni akan bertahan selama 4 jam.. saya bagi tadi dalam kul 7 ptg, so dalam kul 11 or 11.30 mlm dia akan terjaga, kalau x pun encik boleh kejutkan dia pada jam 11 malam nnt".. kate julia..

aku pun bangun pergi ke sebelah julia dah berpura2 tergelincir dan terlanggar julia.. terasa lembutnya buah dada julia bila terkene tangan aku.. aku cakap sory pada julia.. julia hanya tersenyum.. aku cuba cari idea agar dapat hisab tetek julia malam ni.. aku pun pura2 pening.. aku tanya julia, ade ubat pening x?? julia cakap, ade.. nnti dia ambil kan.. aku menarik tangan julia.. "bukan ubat tu yang saya nak, tapi ubat ni...", aku terus mengucup bibir julia tanpa berfikir panjang.. aku sangkakan julia akan menolak, tetapi rupa2nya, dia sambut ciuman aku dengan penuh ghairah.. aku merapatkan badanku ke badan julia.. terasa bonjolan buah dada julia yang sangat besar.. tangan kanan aku cuba merayap ke dalam baju julia mencari buah dadanya.. aku ramas2 buah dada julia.. semakin lama, semakin keras.. aku menyelak bra julia keatas, aku cubit2 puting julia yang semakin menegang.. nafas julia semakin laju.. sesekali dia mengigit bibir aku..

aku membaringkan julia di katil bersebelahan katil lin.. aku membuka baju uniform dan bra julia.. terpampang keindahan buad dada julia yang aku impikan dari td.. sekang julia hanya memakai skirt putih sahaja.. aku naik atas katil dan mencium semula bibir julia.. julia menghisab lidahku kedalam mulutnya dgn rakus.. tangan kanan dan kiri ku, meramas2 buah dada julia.. sesekali julia mengerang kesedapan.. aku turun mencium lehernya.. aku sedut2 lehernya.. tiba2 julia menolak aku," jangan buat lovebit, nnti org nmpak".. aku hanya menganguk dan terus mencium leher julia.. julia mengeliat kesedapan.. aku turun ke buah dadanya yang besar.. aku hisap puas2.. aku gigit geram.. sesekali julia menjerit kecil bila aku gigit puting teteknya.. tangan aku merayap ke dalam skirt dan spender julia mencari pantat julia.. aku dapat rasakan, pantat julia berbulu halus dan berair2.. aku bangun dan menanggalkan skirt dan spender julia.. tubuh julia lebih menghairahkan bila berbogel.. aku mengankangkan julia, dan membenamkan mukaku ke pantat julia.. aku jilat pantat julia.. aku gentel2 bijinya dengan lidah ku.. julia semakin mengeliat kesedapan.. nafasnya semakin kencang.. sesekali bontotnya terangkat2 kesedapan.. aku menjilat lebih rakus sehingga julia klimaks.. aku jilat abis kesemua air julia yang keluar.. julia menolak kepala ku..

dia bangun dan menyuruh aku baring.. dia buka bajuku, seluar dan sependerku.. dengan rakus julia mencium bibirku.. bibirku di gigit dan lidah ku di sedut2 kedalam mulutnya.. terangkat2 kepala aku.. tangan julia pula, meraba2 ke batang aku.. sambil mencium mulut aku, dia mengosok2 batang dan meramas2 buah aku.. senak gak aku rasa bila dia ramas buah aku.. kemudian dia beralih keleherku dan tetek ku.. dia menghisap tetek aku seperti bayi yang kehausan susu.. lepas kiri, dia kekanan, lepas kanan dia ke kiri.. sakit gak lah aku rasa bili dia gigit puting aku.. kumudian, dia turun ke pusat dan terus ke batang aku.. dia hisap batang aku dengan rakus.. aku rasa nikmat sangat2.. kedepan kebelakang kepalanya menhisab btg aku.. makin lama, makin laju kepalanya menhisap btg aku, sampai aku dah x tertahan n terpancut dalam mulut nya.. dia telan habis air mani aku.. lepas tu, dia hisap plak buah aku macam org hisap gula2.. aku kegelian kesedapan.. lepas tu, julia angkat dan mengangkangkan kaki aku, dan menjilat dubur aku.. aku semakin kesedapan.. batang aku pun dah mengeras semula.. lama gak dia menghisap dubur aku.. nilah first time aku main dgn wanita sperti julia ni.. sampai dubur2 aku pun dia jilat.. sedap sangat2..



x lama lepas tu, julia kembali hisab btg aku sebelum dia memasukkan batng aku ke dalam pantatnya.. ketat juga pantat si julia ni.. tp dia dah tiada dara.. julia menekan perlahan2 batangku masuk ke pantatnya.. bila dh keseluruhan batang aku masuk ke pantatnya, dia menghenjutkan punggungnya perlahan-lahan.. suaranya mengerang kesedapan.. makin lama, makin laju ayunan julia.. aku lihat, mata julia terpejam kesedapan kesedapan.. ayunan julia semakin laju, tiba2 julia menjerit kecil, i coming!!! i coming!!!! CRRIIITTT!!! julia klimak buat kali ke dua.. meleler airnya keatas peha aku.. tapi dia cuba menggoyangkan lagi punggungnya perlahan2 kerana dia tahu aku belum klimaks..
julia cuba mengemutkan pantatnya kalini.. terasa batang aku seperti di sepit.. julia melajukan ayunannya.. aku terasa ngilu sangat.. terangkat2 bontot aku.. julia semakin asyik mengayunkan punggungnya.. aku terasa sperti hendak terpancut.. aku beritahu julia, aku dah nak terpancut, julia tersenyum, dan berkata, "sy pun nak dtg lagi.. ayunan julia semakin laju, aku terasa kekejangan yang teramat sangat.. CCRRIIITTTT!!! aku terpancut dalam pantat julia dan dalam masa yang sama, julia juga mengeluarkan air kepuasannya.. julia terbaring keletihan di atas dadaku.. "Thanks syg.. i puas sangat2.." aku hanya tersnyum.. kami bagn dan ke bilik air bersama.. nasib baiklah bilik wad ni ade bilik air.. hehe.. aku dan julia tersenyum kepuasan.. sejak dari itu, aku selalu berjumpa julia dirumah dia atau di rumah sewaku untuk melakukan hubungan seks sehingga ke hari ini..


Share this article :

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2015. Welcome Dunia Gadis Lendir - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger