Latest Movie :

Cerita Lendir


Cerita Lucah Melayu Zura


Balik sekolah hari ini,aku sendiri lagi.Sume keje.Lalu aku capai gitar ‘kapok’ku dan melayan lagu-lagu sentimental rock.
“ku tahu cintamua amat kuat untuk diri ini..namun tak memberi ertiiii..”teriakku menghayati lagu.

Tiba-tiba handphoneku berbunyi,bunyi lagak seperti mesej.Cepat-cepat aku mendapatkannya.Rupanya dari Zura.
Zura bagitau nak datang jumpe aku.wahhhh..terbaek ni. Aku?ok jek..hehe. tak lama menanti,zura tiba.Tersengih2 aku.
“sorang je?”tanya zura.
Aku tak menjawab.Hanya tangan aku pantas menarik zura ke dalam rumah. Terusku dudukkan zura atas pahaku.tak,lebih tepat di kelangkang aku.Tetiba je ‘adik’ aku mencanak. Zura mengenakan seluar ketat tapi lembut. Macam biasa,bahagian dadanya terbuka seperti sengaja menggoda aku utk men’jamah’ tang tu.
“Mak tau x ju datang sini?”tanyaku sambil nafasku mula turun naik.Ghairah semacam pulak.
“ju cakap p uma kawan kat sini,tapi tak cakap p uma sini..”jawabnya lembut dan sedikit merengek.
‘Adik’ku tepat aku parking kat kelangkang zura.Ahhh..makin aku kesedapan bila ‘adik’ku tepat mengenai kangkang zura,lembutnya..dalam beberapa minit itu kami terdiam akan tetapi tangan aku memang tak boleh duduk diam. tanganku mula menjalar mengusap paha kelangkang zura. Makin lama makin ke tengah. Zura masih diam.

“ju,nak rase..”rengekku. “nak rase ape?”Zura berpura2 bertanya.
“Shah tak pernah ‘rasa’ lagi,nak try bole?”aku terus menggoda.

Tiba2 zura bangun. Rupanya zura mula membuka seluar panjangnya. Aku hanya melihat penuh ghairah.Mak aih,tembamnya cipap dia.gerutu hatiku. itu belum buka habis,seluar dalam ketatnya begitu menarik perhatianku.
Zura terus duduk di atas pahaku mengangkang.Ah,sesak dada aku.Dadanya didekatkan ke mukaku dan bibirnya terus mendapatkan bibirku. Memang siaplah kau zura.Pada aku,gurl ni kalo dah dapat bibir,mesti semua2 aku akan dapat ni..Kami masih tak berkata apa2.cuma masing2 tahu jalankan peranan masing2. Sambil kami bercium,jariku mula mengorek2 cipap zura.Ah!dah basah..serius dah stim minah ni!.
Aku mula membongkar sebalik baju zura. Bibirku mula turun ke lehernya.
“ahhh..shah..”zura mula merengek.Aku makin berani mendekatkan bibirku ke puting buah dadanya.Hmm B cup ni,sdp picit2 ni.bisik hatiku.ternyata putingnya semakin keras.Aku tak lepas peluang,jariku aku tusukkan ke dalam cipap basahnya.
“ahhh..abang…ahhh hmmm ..”zura merengek lagi.

kangkang zura makin besar terbuka. Dengan perlahan aku baringkan zura atas sofa.kangkangnya aku tolak makin besar.aku lihat mata zura terpejam.mukanya penuh ghairah.
“abang..nak..ahhh..”
Inilah 1sttime gurl merengek nak rasa batang aku.Aku dekatkan batangku ke bibir zura,dengan pantas zura mengulum batangku.”ahhhh…”mak aih,rakusnya.Nampak sangat gersangnya minah ni.Habis kuyup batang aku digomol zura.Sedapnya,memang tak dapat aku gambarkan.memang rangup..
Aku taknak buang masa,cepat2 aku halakan batangku ke cipap zura yang dah lama membasah tu.Rasa nak terpancut je masa kepala batangku menyentuh bibir cipap zura.hangatnya…ahhhh
batangku mula aku tusukkan ke dalam cipap zura.Dengan penuh fokus aku mula berusaha untuk mencelopnya. Apabila batangku dah mula masuk sedikit demi sedikit,aku dptkan bibir zura.kemutan cipap zura bila separuh batangku mula masuk amatlah menyedapkanku. Tiba2 aku tarik keluar dan terpancut2 air maniku..Ahhh ahhhhh zura memandang pancutan itu dengan sinis..ahhh aku tewas lagi.sangat ketat rasanya kemutan zura kali ini.

Aku berhenti di situ.sedar2 batangku berada dalam mulut zura.Zura tak berkata apa2.aku juga.setelah selesai segalanya,kami berpakaian dan zura meminta untuk pulang.
“ju,lain kali shah try lagi ye.mesti nak rase jugak henjut u..”pesanku pada zura.zura hanya tersenyum dan mengangguk..
Share this article :

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2015. Welcome Dunia Gadis Lendir - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger